zondag 26 augustus 2012

SIGGY on the loose!

Het 1e uiltje is uitgevlogen!!! 


Suus is geslaagd (nog een keer proficiat!). Die kans kon ik niet voorbij laten gaan om de wereld real-life kennis te laten maken met de uiltjes. 1 van mij favorietjes was de uitverkorene! Gemaakt van Ikea-stofjes, te koop per 10cm, altijd handig als je maar 8x8cm nodig hebt per uiltje, en een hangertje van kleine en grote glazen kralen (neej, ik doe niet aan plastic) en een uberschattig bijpassend mini-uiltje :).
 
Ik heb er een bijpassend cadeau-doosje bij gemaakt en 'm een naam gegeven. Ik wilde een toepasselijke naam, dus het is SIGGY geworden (als in: Suus Is Geslaagd, en wat onderbewuste invloed van d'r David Bowie :)).
 
 
De uiltjespopulatie is groeiende! Vorige week stofjesinkopen gedaan in Roermond (goedkoper en groter assortiment dan den ouderwetsche markt) en nu heb ik zoveel leuke ideetjes, dat ik nog wel even wat te doen heb!
Binnenkort meer nieuws over de vriendjes!
 
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten