dinsdag 23 oktober 2012

Spanish Stroll


Het heeft even geduurd tot mijn nieuwe post, maar dat had goede redenen! Eind september heb ik hard gewerkt aan een aantal uiltjes. Twee uiltjes voor mijn oom en tante in Spanje en eentje voor mijn schoonmoedertje :)
 
Schoonmoedertje had het Indische uiltje gevraagd en die leek me ook erg leuk voor Ela. Voor het uiltjes van Jules (de middelste dus..) heb ik de uberleuke zilverkleurige blaadjeshangers gebruikt. Ik vind het zelf erg leuk geworden! Voor ze alledrie nog een bijpassend doosje gemaakt (wat in het echt toch altijd meer tijd kost dan in mijn hoofd...). Het uiltje voor m'n schoonmoeder thuis achtergelaten zodat ze die op haar verjaardag kon krijgen.. En de andere twee uiltjes ingepakt om mee te nemen op reis naar Spanje!
 
Oompje en tantje die in Alquezar wonen, zijn allebei 60 jaar geworden in de zomer, dus dat was reden voor een feest! Meteen kwam mams met het idee om uiltjes voor ze mee te nemen als kadootje. En we kwamen natuurlijk ook op het idee om ons reisje naar het feestje te combineren met een paar daagjes Barcelona! Dus maandagavond, na een strakgeplande werkdag, zijn we vertrokken, en maandagmiddag konden we Barcelona veroveren.
 
Na 3 daagjes Barcelona onveilig maken, zijn we naar Alquezar gereden. Daar hebben we heerlijk gewandeld in een supermooie omgeving en feest gevierd in Jules en Ela's tuin! 
Het was een zeer geslaagd weekje weer met mams en Lot (en de rest van de familie in Alquezar niet te vergeten).


Na dit weekje was het alweer tijd voor mama's verjaardag, dus heb ik een kado-doosje voor Sjup gemaakt. Alleen Lot heeft voor haar verjaardag nog een uiltje tegoed :)
 
In Barcelona heb ik 2 leuke stofjes gekocht, met leuke kleine bloemetjes, ik wil er snel iets leuks mee maken.
 
Ik hoop ook snel weer iets te posten! Mijn plan is er niet weer zolang over te doen als dit berichtje op zich heeft laten wachten... Hoewel, goede voornemens...
 
Xx
 

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk, Brenda! Ben superblij met mijn Indische uiltje, een heel bijzonder cadeau!!
    Lieve groeten, tantje Ela

    BeantwoordenVerwijderen