zondag 7 september 2014

Babycadeautjes!

Babyboom!

Mijn laatste bericht is even geleden, maar ik heb niet stilgezeten! Net als een aantal andere mensen, waarvoor ik geknutseld heb ;)

Het begon met mijn allerliefste vriendinnetje. Voor de geboorte van haar kleintje, wilde ik haar toch graag verrassen met een presentje. Aangezien de meeste cadeautjes voor het murmelke zijn, heb ik iets voor haarzelf gemaakt, een uiltje dus! Letterkraaltjes gehaald en wat speciale hangertjes besteld en voila! 


En het leuke is.. Daarna kreeg ik twee keer de vraag of ik nog zo'n uiltje wilde maken. Één voor mijn lieve achterneefje en één voor een tweeling!
  



Ik heb me ook uitgeleefd met de uil-stempel die ik in Engeland had gekocht (ohh, wat was dat een fijne vakantie..) en heb een paar mensen blij gemaakt met een hand-made kaartje ter ere van hun kleintje.


Het meeste van al deze spulletjes zijn voor jongetjes gemaakt.. Tijd voor meisjes dus! Er is in ieder geval één meisjes-uiltje in de maak (en niet voor mezelf, voordat de flauwe grappen gemaakt gaan worden)!


Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten